Pitkään olen häseltänyt tämän bloggaamisen kanssa, mutta nyt vihdoin ja viimein jaksan aloitella tämänkin homman, kun niin pitkään olen sen kanssa arponut. Kerrompa tässä nyt vähän itsestäni ja blogin ideast. Samalla tämä on myös vähän testinomainen alkupostaus ;)

Olen siis Itukka, ensi maaliskuussa 20 vuotta täyttävä nuori naisenalku. Seurustelen, opiskelen lasteohjaajaksi, omistan kissan, asun Etelä-Savossa ja unelma-ammattini olisi hevostenkouluttaja. Kiinnostukseni kohteita ovat mm. piirtäminen, valokuvaus, eläimet, luonto, eläinpsykologia/-koulutus ja luonnolinen hevostaito. Säännöllisesti harrastan ulkoilua ja laulamista ja epäsäännöllisesti käyn aina silloin tällöin ratsastamassa.

blogileppis-normal.jpg

Hevosiin tykästyin ollessani kuudennella luokalla. Olin jo toki aiemmin eläinrakas, mutta luokallani olleet tytöt saivat myös minut hurahtamaan hevosiin. Viime vuonna kävin erään työkaverini luona, jolla oli paljon eläimiä ja opin taas pitämään vähän enemmän muistakin eläimistä, kun sitä ennen minulle ei merkinnyt mitkään muut eläimet niin paljoa kuin hevoset.

Blogini tulee siis käsittelemään aikas paljon juuri eläimiin, psykologisiin juttuihin ja taiteellisiin asioihin liittyviä aiheita. Lisäksi on mm. luvassa mielipidettä, kysymystä ja vähän muutakin ekstraa, esimerkkinä mainittakoon vaikka video. Kuvia saan aina viikonloppuisin ja lomilla, joten kunnon postauksia tulee kerran tai pari viikossa. Muuten saattavat nämä postaukset olla aika lyhyitä ja tekstipainotteisia, mutta sen lupaan että ytimekästä asiaa on jokatapauksessa luvassa.

Kaikenkaikkiaan blogini tulee kuitenkin käsittelemään oman elämäni tapahtumia ja yleistä pohdintaa aiheesta kuin aiheesta :)

blogikapy-normal.jpg

P.S. minulla on virtuaalinen maatila aluillaan, käyhän kurkkaamassa: www.runolantila.suntuubi.com